Uued digiõpikud I ja II kooliastmele

Aprilli lõpus ja mai alguses osalesin ühel huvitaval koolitusel, kus tutvustati värskelt valminud digiõpikuid I ja II kooliastmele. Digiõpik ei ole tavapärane kaantevahele köidetud paberkandjal õppematerjal, vaid internetikeskkonna kättesaadav ja pidevalt uuenev töövahend. Digiõpikute koostamisse on panustanud väga paljud inimesed Tartu Ülikooli arvutiteaduste instituudist, HITSAst, tublidest ja digipädevatest Eesti koolidest ning paljud teised IT-valdkonna spetsialistid.

Digiõpik sobib kasutamiseks nii informaatikatunnis, lõimituna muudesse ainetundidesse ning loomulikult saab sealt ideid ka huviringitundidesse. Materjalid on väga mitmekesised, sisaldavad nii individuaalseid kui rühmale mõeldud ülesandeid nii arvutile kui nutiseadmele.

digiopik
Uued digiõpikud

Õpetajate jaoks muudab digiõpiku suurepäraseks just see, et iga tund on detailselt läbimõeldud, lisatud on mõistete tähendused ning vajalikud lingid. Vajadusel saab tunde hõlpsalt ka kohendada ning abi on kindlasti ka lisatud alternatiivsetest keskkondadest.

Mina otsustasin, et keskendun oma kursusel just I kooliastme teemadele, sest meie koolis on selles astmes digiõpe kõige nigelamas seisus. Kursuse käigus tuli mõnda tundi reaalsete õpilastega katsetada ning tunnikavasid rühmatööna retsenseerida. Loosi tahtel osutus katsetatavaks teemaks digikunst. Mind üllatas koostatud materjalide mitmekesisus ja samas paindlikkus. Lastega läbiviidud tunnid õnnestusid väga hästi ning julgen neid oma kooli kolleegidele soovitada.

sdr
Hetk digiõpiku koolituselt Tartus
Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s